Woede

Vrijwel iedereen weet dat het onderdrukken van emoties niet gezond is. De meeste van ons hebben niet de gelegenheid gehad om emoties te uiten. Er was geen ruimte voor. Zit je met een hoop opgekropte boosheid, dan voelt het inderdaad heel bevrijdend als je daar eens ongenuanceerd uiting aan kan geven. Tevens leer je je kwaadheid te gebruiken om op een krachtige en duidelijke manier positie in te nemen. Je eist je leven op, vanuit je persoonlijke kracht.

Elk gevoel wat je jezelf toe kan staan is een stap voorwaarts. Als we dankbaar kunnen zijn voor alle situaties in ons leven die gevoelens oproepen, zijn we ook in staat te helen en weer ‘heel’ te worden.

Onderstaande foto’s geven een beeld van hoe woede in de AUM geuit wordt, op een veilige manier, maar op volle kracht. Je schreeuwt niet tegen de ander, je schreeuwt tegen een spiegel waarin je de woede in jezelf en over anderen kan aanschouwen zonder iemand te kwetsen.

Reacties zijn gesloten.