Awareness Understanding Meditation

“shine like a star”

Er is wel elke vrijdagavond een AUM ergens in Nederland of België. Stichting AUM organiseert de AUM in BREDA (DeRuimte), EINDHOVEN (de Heremiet), Brasschaat België (de Wingerd) ism Natuurlijk Mediteren.be en DEN HAAG (Wajid)

Ken JIJ je emoties? Voel je ze?

Ze zijn onderdeel van je leven! Of je dat nu wilt of niet. Of ze nu helpend zijn of lastig.

Nemen de emoties je weleens over of onderdruk je ze? Heb jij of je omgeving last van je “automatische” reacties? Voel je de triggers? Out of control?

Tijdens de emo workshop: zet je emoties in beweging. Leer je in een veilige groep je emoties uiten, je krijgt tools en leert daarin eigen keuzes maken!

ontdek – ervaar – verbind

vrijdag 7 december

AUM Brasschaat en Eindhoven

“emoties in beweging”

Je danst je personal power, je onmacht, woede, geluk, liefde, tranen en stilte.
In het contact met jezelf, spiegel je het contact met de andere in jou leven. Wie ben jij?
Voel je kracht, je liefde. Laat je oordelen los en omhels jezelf.
Jij bent je eigen beste vriend / vriendin.

vrijdag 21 december

AUM BREDA

‘LICHT & LIEFDE’

ontdek – ervaar – verbind

December, de tijd van warmte, samenzijn, liefde en licht. Licht dat zich verspreid zich van hart tot hart.

Deze AUM, zo net voor de kerst, draait om licht en liefde. We gaan voor de laatste keer dit jaar met elkaar door al onze prachtige en intense emoties heen, en gaan zo aan het eind van de avond (ver)licht de feestdagen tegemoet!
We hebben voor iedereen een kleine verrassing.

Kijk op onze website www.aum.nl voor info en vragen.

Mis het niet deze laatste AUM van 2018 én de laatste AUM in DeRuimte, Heuvelstraat 52 bis, Breda.

Wat is een Aum? De AUM is een intense Reis door Emoties en maakt je in 2,5 uur klaarwakker en liefdevol. Ieder beleeft de AUM op zijn eigen wijze. Muziek leidt je door deze meditatie. Een intense ervaring die je energie de vrijheid geeft en je verlost van spanning en stress. Een AUM geneest oude pijn, is gezond voor lichaam en geest en helpt je om in contact te komen met je kracht, vitaliteit en elegantie. Na afloop voel je je voldaan, opgeruimd en ontspannen. Je hebt de smaakt van het leven weer te pakken. Tijd om te genieten. De AUM verandert je leven.

Trek kleren aan waarin je makkelijk kunt bewegen en zweten. Neem een flesje water en een handdoek / dekentje mee.

LOCATIE:
DeRuimte
Heuvelstraat 52 bis, Breda
gratis parkeren! Je moet door de poort, het gebouw ligt hier achter! Ben je voor het eerst dan ben je er om 18.45 uur. We starten om 19.30 uur. De poort gaat om 19.30 op slot!

Jouw investering: 20 euro, 3 rittenkaart 50 euro (enkel voor AUM Breda), tot 25 jaar 10 euro.
De AUM wordt begeleid door trainers die hier speciaal voor zijn opgeleid. Aanmelden: info@aum.nl Kijk verder op onze website www.aum.nl.

Aanmelden: info@aum.nl
www.aum.nl  like us on Facebook

AUM Breda 2018  deRuimte Heuvelstraat 52 bis Breda (gratis parkeren)

12 januari , 23 februari, 16 maart, 13 april, 11 mei, 8 juni, 6 juli, 24 augustus, 28 september, 26 oktober, 23 november, 21 december!

AUM EINDHOVEN 2018  Begoniastraat 15 Eindhoven (voldoende gratis parkeerplaatsen op het Sint Gerardusplein)

26 januari, 16 februari, 2 maart, 6 april, 18 mei, 22 juni

Nieuwe data 2018: 14 september, 5 oktober, 2 november, 7 december

AUM DEN HAAG 2018 Wajid Prins Hendrikplein 1 Den Haag (gratis parkeren in de ambassadewijk, loopafstand 10 minuten)

Nieuwe data 2019 volgen zsm.

AUM BRASSCHAAT 2018 de Wingerd, Zwemdoklei 3 Brasschaat (gratis parkeren)

19 januari, 2 februari, 25 mei, 14 september, 7 december

Nieuwe data voor Brasschaat 2019: VRIJDAGAVOND 11 januari, 1 februari, 1 maart, 26 april, 24 mei, 7 juni, 27 september, 25 oktober, 29 november, 20 december.

Comments are closed.