Awareness Understanding Meditation

We breiden onze activiteiten uit in 2018. Niet alleen is er maandelijks een AUM in Breda, we gaan ook starten in Eindhoven in de Heremiet!

Ook proberen we elk kwartaal een aum te geven in Wajid in Den Haag.

En zijn we bijna elke maand in Brasschaat België. Deze AUM wordt georganiseerd in samenwerking met Natuurlijk Mediteren.be.

Er komt dit jaar ook weer een VROUWEN AUM op 10 maart 2018 in samenwerking met Djoy Rotterdam! Voor en door vrouwen!

Op vrijdag 19 januari 2018: AUM in Wajid in Den Haag

Een Aum voorafgaande aan het OSHO festival in Wajid. Veeresh ontmoette Osho in 1974. Hij werd 1 van zijn top therapeuten. Op verzoek van Osho ontwikkelde Veeresh in 1975 de AUM. Het uitgangspunt van de AUM is dat de westerse mens pas stil kan worden als alle stress en spanningen ontladen zijn! Een reis door emoties die de weg opent voor vriendschap. Love is always the answer!

Op vrijdag 19 januari 2018: AUM in Brasschaat België

Als je denkt dat mediteren gaat over stil en rustig worden, dat heb je nog nooit een AUM meegemaakt. Ja, aan het einde, als alle emoties langsgekomen zijn en tevreden op de grond zit of je reisgenoten bedankt. Dat zijn momenten die je bijblijven en waardoor je terug blijft komen.
AUM is een plek waar je ongegeneerd los kunt gaan in een veilige omgeving. Waar anders kun je met en tegen anderen schreeuwen, gek doen, verdrietig zijn? Waar anders kun je ontladen wat je hebt opgespaard, zonder een ander te schaden?

Op vrijdag 26 januari 2018: AUM in Heremiet in Eindhoven

Creativiteit is een bloei van gezondheid. Als een mens echt gezond en heel is, ontstaat creativiteit voor hem op een natuurlijke wijze, dan welt de drang op om te creëren. Osho
Kom naar de AUM Eindhoven en creëer je eigen geluk. Raak je creativiteit en vind je geluk. We gaan op reis door onze emoties en worden heel door te beleven en te ervaren, zonder oordeel!

De AUM is een Reis door Emoties en maakt je in 2,5 uur klaarwakker en liefdevol. Muziek leidt je door deze meditatie. De AUM geeft je de kans om jezelf en je emoties op een veilige manier te (her-) ontdekken. Je lacht, huilt, schreeuwt, danst, beweegt, hebt lief, doet gek en daarna word je echt stil. Vanzelf. Een intense ervaring die je energie de vrijheid geeft en je verlost van spanning en stress. Een AUM geneest oude pijn, is gezond voor lichaam en geest en helpt je om in contact te komen met je kracht, vitaliteit en intimiteit. Na afloop voel je je voldaan, opgeruimd en ontspannen. Doe eens een AUM en je verandert je perspectief.

Trek kleren aan waarin je makkelijk kunt bewegen en zweten. Neem een flesje water en een handdoek / dekentje mee.

LET OP NIEUWE LOCATIE:
DeRuimte
Heuvelstraat 52 bis, Breda

gratis parkeren! Je moet door de poort, het gebouw ligt hier achter! De poort gaat om 19.30 op slot!

Jouw investering: 20 euro, 3 rittenkaart 50 euro (enkel voor AUM Breda), tot 25 jaar 10 euro.
De AUM wordt begeleid door trainers die hier speciaal voor zijn opgeleid. Aanmelden: info@aum.nl Kijk verder op onze website www.aum.nl.

Aanmelden: info@aum.nl
www.aum.nl  like us on Facebook

AUM Breda 2018  deRuimte Heuvelstraat 52 bis Breda

12 januari, 23 februari, 16 maart, 13 april, 11 mei, 8 juni, 6 juli, 24 augustus, 28 september, 26 oktober, 23 november, 21 december!

AUM EINDHOVEN 2018 de Heremiet Begoniastraat 15 Eindhoven

26 januari, 16 februari, 2 maart, 6 april, 22 juni