Agenda Breda

Awareness Understanding Meditation

12 juni geen online AUM

Lieve AUM’ers,

De AUM en jullie liggen ons nauw aan het hart. Wellicht delen jullie ons gevoel en de behoefte om elkaar zo snel mogelijk in de AUM te mogen ontmoeten.

Vanuit die geest hebben wij van Team Breda/Stichting-AUM een nieuwsbrief verzonden om aan te geven dat er weldra een online AUM zou komen.

Een week later beseffen we dat het allemaal ingewikkelder is dan we hadden gedacht. Op dit moment denken we geen online AUM neer te kunnen zetten van de kwaliteit die wij nastreven. We willen jullie kunnen voelen, omarmen, onze emoties met jullie delen in die prachtige AUM, persoonlijk, lijfelijk en vol overgave. En dit gevoel kunnen we niet overbrengen via een online sessie.

Daarom hebben we besloten de AUM voor 12 juni af te lasten. We zullen niet stil zitten en gaan onderzoeken hoe we een goede AUM kunnen aanbieden in tijden waarin lichamelijk contact (tijdelijk) niet kan.

Warme Hugs,

AUM-Team Breda

ZAM zondagavond meditatie
Onze Denise doet elke zondagavond al een online meditatie. Via ‘ZAM zondagavond meditatie’!

Doe je mee? Het start om 19.30 uur en het duurt ongeveer 1 uurtje.

Elke week een andere actieve meditatie!

Je kan haar vinden op facebook en op YouTube.
    NatuurlijkMediteren op woensdag
Ook teamlid Jelle organiseert met NatuurlijkMediteren op wekelijkse basis een online meditatie.

Mediteren bij NatuurlijkMediteren is je lichaam de vrijheid geven zich te uite. Je emoties te leven en jezelf terugvinden in deze woelige tijden.

Alle data vind je terug op www.natuurlijkmediteren.be/kalender of via de Facebookpagina

Gezien de huidige ontwikkelingen en adviezen omtrent het Covid-19 virus wordt de live-AUM tot ten minste 1 juli niet gehouden.

Alles na 12 juni is onder voorbehoud van RIVM richtlijnen en op basis van de online ervaring wordt bekeken in welke vorm de AUM wordt weergegeven.

Comments are closed.